"Du skal ikke tage det personligt, men jeg hader tandlæger"
"Du skal ikke tage det personligt, men jeg hader tandlæger"
Dén sætning har jeg hørt RIGTIG mange gange. Og det har du sikkert også. Måske har du hørt den, bare som en anden faggruppe? Måske har du selv sagt den, da du sidst skulle have behandling?
Hver gang gør det ondt at høre. Det er som en lille lussing, man bliver nødt til at modtage med et smil. Og hver gang vil man stadig gøre sit allerbedste for at give patienten en god oplevelse og forhåbentlig "omvende" dem.
Men hvad nu hvis du selv kun har fået 3 timers søvn, fordi dine to små børn er syge derhjemme? Eller hvad nu hvis du lige har haft endnu et skænderi med din kæreste om morgenen?
Jeg spurgte 104 patienter om hvad de synes om deres tandlæge, og jeg blev faktisk overrasket.
Hvis en patient er loyal over for deres tandlæge (eller anden behandler), kører de gerne tværs gennem landet for at blive hos vedkommende.
Jeg har samlet alle deres svar i en PDF, du kan få for 0 kr her:
https://lnkd.in/e9Unj3nk
Har du hørt patienter sige det?
Og hvad gør du i de tilfælde?
Kategorier
- Dental Insights (12)
- Dental Insights (DK) (12)
- News (10)
- Future of healthcare (43)
- Oral-systemic connection (37)
- Sustainability (3)
- Health tech (18)
- Trends (28)
- Innovation (38)
- Dentistry (67)
- Entrepreneur (34)
- Personal development (31)
- Preventive care (53)
- Healthcare (41)
- Health equity (25)
- Education (9)
- Oral health (50)
- Health economy (16)
- Future of work (25)
- Health communication (17)
Dental Insights (DK)
Bliv en del af 1.300 læsere og få indsigt i fremtidens trends for tandplejen.
Dental Insights (ENG)
Join 1,300 readers and get insights in the future trends of dentistry.